Nejčastější otázky

Kdy je ideální začít s přípravou na přijímací zkoušky (žák základní školy)?

S touto otázkou se setkávám často a není na ní jednoznačná odpověď. Důležitých faktorů je mnoho a každý má specifické vzdělávací potřeby. 

Zkuste se zeptat sami sebe: Jak vaše dítě prospívá z českého jazyka, anglického jazyka a matematiky? Jaký má vztah ke škole? Byla u vašeho dítěte zjištěna nějaká specifická vzdělávací porucha? Jak se vyrovnává s neznámými situacemi? Jakou má schopnost improvizace?

Tyto otázky vám plánování přípravy zjednoduší. Ale nejrozumnějším řešením je začít včas.  Analyzovat a prověřit připravenost žáka v průběhu 8. nebo na začátku 9. ročníku ZŠ. Ze zkušenosti vím, že to ušetří stres vám i vašim dětem.    

Je možné k vám syna/dceru poslat jen na analýzu, abychom věděli, jak na tom je?

Ano i tento druh služby poskytujeme.

To opravdu telefonujete s rodiči po každé lekci?

Tohle je jeden z našich velkých benefitů a podtrhuje naši celkovou filozofii. Zaměřujeme se na výsledky a jsme dobří v tom, jich dosahovat nadstandardně rychle. 

Lekce angličtiny navštěvuji již řádu let a stejně se nedomluvím, v čem jste jiní?

Praxe ukazuje, že většina studentů, kteří se dlouhodobě učí anglicky a nedomluví se, má dva základní nedostatky: bojí se dělat chyby a jejich znalost angličtiny je především pasivní (tzn. jsou dobří ve čtení, v poslechu), pokud mají mluvit, nastane problém... My se u tohoto typu studentů s úspěchem zaměřujeme především na tyto dva parametry. 

Přemýšlíme, že bychom přihlásili syna/dceru na hudební nástroj, ale nevíme zda má hudební sluch, rytmus, talent, atd... 

Před každou lekcí provádíme analýzu a hudebním lekcím předchází tzv. talentová zkouška, kde vyhodnotíme všechny tyto parametry. 

Pronajímáte dětem hudební nástroje?

Tento druh služby neposkytujeme, ale nedoporučujeme kupovat hudební nástroj před první lekcí, s výběrem vám rádi pomůžeme. 

Jaké informace o synovi/dceři potřebujete?

Lekce šijeme na míru, čím více informací nám poskytnete, tím lepších výsledků dosáhneme. Velmi důležité jsou např. zájmy, takový typ činnosti, u které je člověk stoprocentně v přítomnosti a neví o okolním světě... To jsou silné motivy.   


Máte další otázky?

DOUČENÍJINAK.cz
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky