Nejčastější otázky
Kdy je ideální začít s přípravou na přijímací zkoušky (žák základní školy)?
S touto otázkou se setkávám často a není na ní jednoznačná odpověď. Důležitých faktorů je mnoho a každý má specifické vzdělávací potřeby.
Zkuste se zeptat sami sebe: Jak vaše dítě prospívá z českého jazyka, anglického jazyka a matematiky? Jaký má vztah ke škole? Byla u vašeho dítěte zjištěna nějaká specifická vzdělávací porucha? Jak se vyrovnává s neznámými situacemi? Jakou má schopnost improvizace?
Tyto otázky vám plánování přípravy zjednoduší. Ale nejrozumnějším řešením je začít včas. Analyzovat a prověřit připravenost žáka v průběhu 8. nebo na začátku 9. ročníku ZŠ. Ze zkušenosti vím, že to ušetří stres vám i vašim dětem.
Je možné k vám syna/dceru poslat jen na analýzu, abychom věděli, jak na tom je?
Ano i tento druh služby poskytujeme.
To opravdu telefonujete s rodiči po každé lekci?
Tohle je jeden z našich velkých benefitů a podtrhuje naši celkovou filozofii. Zaměřujeme se na výsledky a jsme dobří v tom, jich dosahovat nadstandardně rychle.
Lekce angličtiny navštěvuji již řádu let a stejně se nedomluvím, v čem jste jiní?
Praxe ukazuje, že většina studentů, kteří se dlouhodobě učí anglicky a nedomluví se, má dva základní nedostatky: bojí se dělat chyby a jejich znalost angličtiny je především pasivní (tzn. jsou dobří ve čtení, v poslechu), pokud mají mluvit, nastane problém... My se u tohoto typu studentů s úspěchem zaměřujeme především na tyto dva parametry.
Přemýšlíme, že bychom přihlásili syna/dceru na hudební nástroj, ale nevíme zda má hudební sluch, rytmus, talent, atd...
Před každou lekcí provádíme analýzu a hudebním lekcím předchází tzv. talentová zkouška, kde vyhodnotíme všechny tyto parametry.
Pronajímáte dětem hudební nástroje?
Tento druh služby neposkytujeme, ale nedoporučujeme kupovat hudební nástroj před první lekcí, s výběrem vám rádi pomůžeme.
Jaké informace o synovi/dceři potřebujete?
Lekce šijeme na míru, čím více informací nám poskytnete, tím lepších výsledků dosáhneme. Velmi důležité jsou např. zájmy, takový typ činnosti, u které je člověk stoprocentně v přítomnosti a neví o okolním světě... To jsou silné motivy.
Máte další otázky?